יום רביעי, 15 באוקטובר 2008

אין פלטפורמה מתאימה יותר מאשר אדידס כדי להכיר קת ג'רמי סקוט להמונים. אדידס, שהיתה על לפני מס' לא רב של שנים מזוהה בארץ עם רוסים (בחליפות טרנינג עם 3 פסים), או בארה"ב עם אופנת היפהופ וכושים מהברונקס, עברה שדרוג מרענן- מעין מתיחת פנים, והפכנ לדבר החם עבור כל פלחי השוק.
כבר מס' שנים שאדידב מוציא קולקציה משותפת עם מעצבים נחשבים וטרנדיים כמו סטלה מקרטני, או עם אומנים פופולרים כמו מיסי אליוט.
ג'רמי סקוט, שחגג לפני שבועיים בשבוע האופנה בפריס, 10 שנים להיווסדו של המותג הנושא את שמו, לא יכול להיות זיווג ראוי יותר עבור אדידס.
סקוט שבה את ליבי לפני 7 שנים, כאשר הציג קולקציה בהשראת מלחמת הכוכבים, קולקציה עתידנית ומרשימה ביותר!
כיום, מתרכז סקוט בעיצוב בגדים בסגנון ההיפהופ יומיומי אך מקפיד לשלב אופנה קונספטואלית ורעיונות עיצוביים בצורה הומוריסטית, נועזת, שטוחה לכאורה, על גבול המגוחכת (לטעמם של אחדים).
הקולקציה שיעצב סקוט עבור אדידס, כחלק מפרויקט Originals by Originals concept" " תכלול מס' קונספטים שישולבו עם סממני המותג ואופנת הספורט.
מקוריות היא באמת הרעיון החזק והבולט ביותר מאחורי הדגמים! אי אפשר להתעלם מההדפס המנומר שמשולב בחליפית הטרנינג הגברית המזוהה עם המותג או מהקפוצון היוניסקס המנומר המשלב זנב, אוזניים וצפורנים מבד בקצה השרבול. ניתן למצוא גם נעליים בסגנון נעלי מתאגרפים מנומרות, נעלי זהב שלצידיהן כנפיים מוזהבות גם ען (מוטיב שמזוהה מאוד עם ג'רמי סקוט ומופיע גם בקולקציות שמעצב למותג שלו. גם פרינזים, שולבו לפי צו האופנה על חולצת סאטו הנושאת את סמל החברה. גם מראה הטוקסידו מקבל טוויסט בדוגמת זקט מבדי ספורט ומכנסיים רפויים עם פייטים.
סקוט, לא אכזב והציג קולקציה האקלקטית וההומוריסטית, הדוחקת אותנו עד לגבול שבין תחפושת לאופנה כפי שהינו מצפים ממנו.
את הבגדים ניתן להשיג בחנויות אדידס המובחרות ברחבי העולם החל מ-1 בפברואר, 2009.

אין תגובות: