יום ראשון, 19 באוקטובר 2008

רשימת קניות...

בהמשך לרשומה על עיצוביה של ריי קוואקובו לH&M, ראיתי היום באתר של וואלה צילומים נוספים לדגמים שעיצבה ריי קוואקובו מקום דה גרסון לרשת (חלק מהדגמים פירסמתי בעבר בבלוג).

העיצובים כשלעצמם נראים מענינים וחדשניים (כמו מכנסי דיגים או זקטים שעברו דה קונסטרקציה ורקונסטרקציה חלקית, כמו גם משחק עם גדלים ודוגמאות שונות של נקודות). אך ההסתיגות היחידה שיש לי היא מאיכות הבגדים. כבר מהתצלומים הראשוניים הללו ניתן להתרשם מהבדים הזולים שלבטח אינם נעימים למגע, עבודת תפירה רשלנית וגימורים לא מדויקים. כמובן שלא היינו מצפים לגדולות ונצורות מחברת "אופנה מהירה" אך מרי קואקובו כן. העובדה שריי קואקובו הסכימה להתפשר על האיכות, בלתי נסלחת (על עקרונות ופילוסופיה אפשר לותר...).

אבל בכל זאת, אם כבר בפשרות עסקינן, מה כן אפשר לקנות. בקולקצה הבחנתי בז'קט קצר הנסגר ע"י שני כפתורים ומתפצל לצידי הגוף מנקודת הרכיסה. הוא מזכיר לי קצת ז'קט של ליצן, או את אלבר אלבז ולכן מתאים גם לגברים ויש לו המון שיק וחן. אני לא נוטה ולא ללבוש בגדי נשים, אך כיון שהכפתורים בז'קט זה תפורים הצד ימין, כפי שמקובל עבור בגדי גברים, היתי מרגיש נוח ללבוש אותו. מראה נוסף שמצא חן עני הוא חולצת פולו ומכנסים קצרים בצבע אפור בשילוב נקוות גדולות בצבע נייבי. גם כאן, המראה מזכיר לי אומני קרקס, והוא דיי מאפיין את המעצבים היפאנים בכלל וקואקובו בכלל. קרקס, לולינים וליצנים, היו להשראה מרכזית בעבודתיה של המעצבת בעבר, גם המתח שבין גברי לנשי היה מרכז לעבודות שהציגה, ולכן הבחירות שלי דיי מענינות, אתם לא חושבים?


עכשיו של מה שנשאר לי הוא לטוס לאחת מבירות ארופה, לעמוד בתור שני לילות לפני הגעת הקולקציה לחנויות, לשלם מחיר דיי גבוה יחסית לH&M וללבוש.
או להמשיך לחלום...

אין תגובות: