יום רביעי, 1 באוקטובר 2008

Lets get it started....ye


שנים שאני מתעניין באופנה: חיי אופנה נושם אופנה אוכל אופנה קורא ובעיקר קונה אופנה...
במהלך המפגש שלי עם העולם הנפלא והעשיר הזה שתופס חלק כה נכבד בחיי היום יום שלנו, רכשתי מיומנויות לניתוח אופנה וקולקציות, יכולת לזהות מגמות עתידיות, לחזות שינויים, להצביע על מעצבים מבטיחים, כמו גם יכולות סטיילינג ועזרה במציאת מלתחה מתאימה עבור מי שלא ניכן בחוש אופנתי או כזה שסתם זקוק ל"תביעת עיין" מיומנת... וכך קיבלתי את הכינוי "THE EYE". אך מכיוון שנתברכתי בכושר ביטוי לא רע, ואנטלגנציה מספקת, לאחר שהעיין המחוברת ישירות אל המוח, מעבירה את הרשמים שקולטת מהסביבה, הפה, או יותר נכון האצבעות שעל הקלידים, פולטות אותו הלאה. לכן יש המכנים אותי "THE MOUT".

בעקבות הזיקה שלי לתחומי האופנה העיצוב והאומנות, ביליתי זמן רב בקריאת מגזיני אופנה מסחריים לצד מגזינים מחתרתיים ואוונגרדים בתפוצה עולמית, איסוף מידע מסוחנויות ידיעות עולמיות, ספרים וכו' דרכם פיתחתי את היכולת לבקר ולהביע את דעתי בתחום.

בבלוג הזה אני מתכוון לחלוק את הידע והניסיון שלי בתחום האופנה איתכם הקוראים, לעורר בכם מחשבה סקרנות ועניין לצד דיאלוג עשיר.

אני לא יודע לאן הבלוג הזה יוביל, אך אני מאוד מקווה להינעים את זמנכם, קוראים\גולשים יקרים, לפחות באותה מידה שבה אני נהנה לכתוב בו...