יום שישי, 12 בדצמבר 2008

שקר החן, הבל היופי...

( מיצאו את ההבדלים...)
Jessica Alba, הכוכבת ההוליוודית בת ה 27, נימנת עם אותן הכוכבות המטיפות נגד אידיאל הרזון והמראה החיצוני ה"שדוף והמושלם"- הבלתי ניתן להשגה, כפי שמופיע במגזיני האופנה . כמוה, גם קייט וינסלט, סקרלט ג'והנסון וג'ניפר לופז מתריסות בכל הזדמנות כנגד "הדוגמניות האנורקסיות ופוטושופ".
אלבה הצטלמה לאחרונה ללוח השנה של המשקה האלכוהולי "קמפרי" רק חמישה חודשים אחרי לידת ביתה הראשונה. בוודאי יפתיע אתכם לשמוע שאלבה ויתרה על עקרונותיה כנראה, וכל התמונות שצולמו- עברו ריתוש ממוחשב (airbrush). כמובן שזה סותר את האידאלים שאותם מנסה לקדם, שכן ריתוש של תמונות מציג בפני קוראות המגזינים מראה מלאכותי ולא אמיתי שאליו הן שואפות (ולא המראה הטבעי, הבריא והמקומר). כך היא בעצם תורמת לתעשיה שמקדמת אידאל יופי שקרי. מה שעצוב הוא שהיא לא לבד: לפני כשבועיים נודע שתמונות חושפניות ביותר של קיט וינסלט שהופיעו בכתבת השער של מגזין "W" גם הן עברו ריתוש.
מצער לחשוב שהצביעות של כוכבות הוליווד מגיעה לשיאים כל כך גסים, ושמאחורי כל הרעיונות האלטרואיסטים שהן מציגות בפני התקשורת קיים רק אינטרס אחד כנראה: לעורר הדים וגלים כדי לזכות בקמפיינים וכתבות שער, אבל ברגע האמת, אז...

תגובה 1:

boiler אמר/ה...

כתבנו על 2 המקרים אצלנו בבלוג:)

בנוגע לווינסלט זה היה עלוב מהתחלה,
ב2003 היה את הבלאגן הגדול שהיא עשתה בעקבות הריטוש על השער של GQ וחודש שעבר היא הופיעה בפוזות נועזות שראו בבירור שהן עברו טיפול..

מזל טוב על הפרסום ב"סגנון".