יום שני, 15 בדצמבר 2008

The next best thing…

NICHOLAS KIRKWOOD בוגר הבית הספר הגבוה לעיצוב St Martin’s, הצליח בשלושושת השנים האחרונות לבסס את שמו ולהתבלט תעשיית האופנה בזכות גישתו הארכיטקטורלית והמבנית לעיצוב נעליים. עיצוביו נטולי קישוטים מיותרים ומתבססים בעיקר על רצועות ומיבנים גאומטרים פונקציונלים. דגם C3PO שעיצב עבור המותג Rodarte בלט במיוחד בין הקולקציות לקיץ 2009. הוא גם הספיק לעצב דגמים עבור Phillip Lim, Belstaff, Gareth Pugh, Louise Goldin.
(דגמים שעיצב קירקווד עבור רודרטי, קיץ 2009)
(דגמים שעיצב עבור בלסטאף ופיליפ לים, קיץ 2008)
את גישתו העיצובית ניתן להבין כאשר הוא מתוודה שעוד בצעירותו חלם להיות מעצב מכוניות או מעצב תעשייתי. בעת לימודיו עבד אצל הכובען פיליפ טריסי, שם הבחין בנעלים נשיות, הנשיות והסקסיות של לקוחות המעצב, והבין שיש מקום לעיצוב נעליים בעלות מראה אגרסיבי יותר.
בקולקצית הנעלים של המעצב לקיץ 2009 בולט הקו הגרפי והמובנה של המעצב, הצבעים הנועזים והקוים החדים. היא משלבת צורות אבסטרקטיות. עיצוביו אכן אגרסיבים וכוחניים אך גם מאוד מעודנים ונשיים. בעיצוביו, השתמש קירקווד בעורות אקזוטיים (נחש וקרוקודיל) על מנת לשוות לנעליים מבנה ומרקם. ז'מש, עור מבריקוסאטן גם הם בלטו בקולקציה. קירקווד הציג דגם מעניין ובו שילב פנינים בסולית הנעל, שהיתה עשויה משילוב של עור מבריק ותחרות, מעין טויסט לחומרים כל כך קלאסיים ומסורתיים. נעשה גם שילוב של קריסטלי סורובסקי בעקבים, מראות ומתכות כסופות.
(קולקצית קיץ 2009 של קירקווד).

עכשיו, כאשר האופנה מקבלת פאן חשוך וכהה יותר, זהו בדיוק הזמן והמקום המתאים לעיצוביו של קירקווד, וזוהי כנראה הסיבה להצלחתו. (Autumn/Winter2009-2008 )

אין תגובות: