יום שבת, 31 בינואר 2009

אופנה לא מסתכמת בתצוגות אופנה. אומנם שבוע אופנת הגברים הסתיים בתחילת השבוע, אך אפשר לומר שזוהי רק ההתחלה!
לאחר שהמעצבים מציגים את הרעיונות והקונספט שלהם לגבי מה שעלינו ללבוש בשנה הבאה, העסק ממשיך להתגלגל הלאה. עורכי מגזיני האופנה, סטייליסטים, כתבים ויועצי תדמית בוחרים את הבגדים שהם מעוניינים להציג בכתבות השער ובהפקות האופנה. סטייליסטים בוחרים באילו בגדים ילבישו את לקוחותיהם המפורסמים שיופיעו בתוכניות אירוח ובתמונות פפרצ'י בצהובונים. הקניינים של הבוטיקים ובתי הכולבו הגדולים, שישבו בשורה הראשונה בתצוגות, מחליטים אילו בגדים הם מעוניינים להזמין. את הבגדים שיבחרו על ידי כל כך הרבה גורמים אנחנו "נבחר" ללבוש. (למעשה הבחירות די נעשות בשבילינו ע"י סוללה של גורמים משפיעים). כמובן שחלק בלתי נפרד מאופנה, ואולי החשוב ביותר, הוא ההמון ברחוב. כן, בסופו של דבר לאופנת הרחוב יש המון השפעה, על כל הגורמים שמניתי קודם, מעיין משוב חוזר שכזה. אנו גם משפיעים על אופן הלבוש אחד של השני. (יש שיטענו שזהו הגורם המכריע). הצבע "ירוק בקבוק" כבש את הרחובות בשבועה האופנה במילאנו ובפאריס. ממש היה קשה שלא לשים לב איך בכל פינה צצו להם עורכי מגזינים, כתבי אופנה וסתם אורחים אלמונים לבושים בפרטי לבוש בצבע המיוחד הזה. (התמונות לקוחות מThe Sartorialist ).
אהבתי את כפפות העור של הבחור היפני, מעיל המונקלר המנופח ומעיל הצמר הכפול של עורך אחד ממגזיני האופנה שלבש אותו לתצוגה של דיור הום עם כפפות צמר תואמות. אה, ויש גם בחורה מהממת, ג'ינג'ית. אין צבע יותר מחמיא והולם לג'ינג'ים מאשר ירוק בקבוק (מרשיה קרוס מ"עקרות בית נואשות" יודעת- ומיישמת!).
אפשר ליראות ירוק הבקבוק משתלב יפה עם גוונים טבעיים: חום, בז' קאמל וכחול כהה כמובן.
על המסלול בלט הירוק הכהה הופיע בין השאר אצל דרה ון נוטה, לנוון וג'ניה וטנאבה. לי יש צעיף בד בצבע זה שקניתי לפני שנתיים בזארה, וחולצת פולו קצרה עם כיס, שקניתי ב"אמריקן אפרל" לפני שנה.
גם לכם זה עושה חשק לעוד?

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מאז ומתמיד זה הצבע שהכי מושך לי את העיינים בכל חנות.
צבע אלגנטי, יומיומי או ערב, מתאים לכל גוון עור,
מאז ימי הביניים :) פשוט צבע נצחי.