יום שלישי, 27 בינואר 2009


Gareth Pugh הציג ביום ראשון השבוע את קולקצית בגדי הגברים שלו בפאריס. פיו, הידוע כ"ילד הרע" התורן של האופנה הבריטית, זוכה לאחרונה לאהדה בקרב עורכי האופנה, הסלבריטאים ואפילו בעלי חברות בגדי המותרות. פיו עבר רק בשבוע האופנה האחרון להציג את קולקצית הנשים שלו בפאריס (במקום בלונדון) וזכה לביקורות מהללות. ביונסה בחרה ללבוש את עיצוביו האונגרדים והעתידניים בקליפים האחרונים שלה, בהופעות על הבמה ובתצלומים והפקות אופנה במגזינים. כך הוציאה אותו מקטגורית אופנת הפרינג' והכניסה אותו למיינסטרים.

בתצוגת הגברים השבוע, נככה Delphine Arnault, שאביה, ברנרד, הוא מנכל חברת LVMH (שבבעלותה Fendi, Louis Vuitton, Marc Jacobs) ואף זכה לתשבוחות חמות ואישיות ממנה מיד בתום התצוגה. השמועות אומרות שהוא עתיד להחליף את Kris Van Assche כמעצב הראשי של Dior Homme. כבר הספיקו להכתירו למקווין הבא וכולם חוזים לו גדולות ונצורות.

את מותג הגברים שלו פתח בסיוע אישתו של ריק אווונס, שהציג גם הוא את קולקתית הגברים הראשונה שלו יום לפניכן בפאריס. בקולקציה שהציג פיו בלטו האלמנטים העיצוביים שמאפינים גם את בגדי הנשים שלו: צורות גאומטריות של מעוינים וריבועים, קווים נוקשים והבלטה של הכתפיים. הצבע הבולט היה כמובן שחור ונעשה שימוש רב בעור, בדים מבריקים למכנסים צמודים וחליפות, בדים שקופים,מטליים וניטים חדים שנראו ממש כמו מרבד של מסמרים. לצד גרביונים שחורים גזורים לחתיכות ומעילים המעוטרים בדיסקיות מתכת בגאומטריות חדה ברוח הפאנק, היה ניתן למצוא גם בגדים לבישים יותר. נעלי צבא גבוהות וגסות מעור מבריק וניטים לצד פרוות פראיות בגווני אפור השרו תחושה ברלינאית כבדה.

לא נראה לי שעיצוביו יהיו ערבים לחך הישראלי.

2 תגובות:

Ori Oren אמר/ה...

לא פג יקירי - קוראים לו גארת' פיו

the eye אמר/ה...

תודה על תיקוני ההגיה...