יום רביעי, 13 במאי 2009

"נקודת ציון" בדרך...


אני נרגש לספר לכם, שהבלוג שלי נבחר להופיע במדור "השדרה החמישית" של אתר האופנה bamoda.co.il. המדור מציג כמידי שבוע 5 בלוגים נבחרים, באתר רשום: "קבלו את ההמלצות שלנו לחמישה בלוגי אופנה שחובה להכיר".
הרבה מהבלוגים שמופיעים במדור הזה, מניסיון אישי, באמת שווים הצצה...
על הבלוג שלי רשמו:
"מה הולך פה: הבלוג של The eye, בחור ישראלי בן 22 מראשון לציון, שחולם, ואת זה הוא מעיד על עצמו, למלא את המנולו של ווינטור.
קהל היעד: מעריצי אנה ווינטור וכל מי שמעדיף את עדכוני האופנה שלו מעבר לים ובניחוח אליטיסטי משובח.
תכיפות עדכונים: אחת לכמה ימים.למה כן: כי תמיד מרתק לקרוא הגיגים אינטליגנטיים על אופנה עילית מבחור שמבין יותר מאיתנו.
למה לא: כי אם אתם מחפשים בלוג עם תמונות של אאוטפיטים מזארה ותרכובות מ"Polyvore.com", זה לא המקום בשבילכם.
מדד התמכרות: גבוה פלוס."

אין מה לומר, מעמד מכובד ומחמיא ביותר, אפילו ה"למה לא" בכלל לא משכנע. כיף! לקבל פידבקים חיוביים, זה רק מחזק ומעודד להמשיך.

תודה רבה לאתר, וגם לכם, הקוראים שלי, שבילעדיכם הכתיבה שלי היתה ממשיכה להיות למגירה...והידע למיזבלה... (סוף נאום תודה, כאילו זכיתי בפוליצר...כן, דיי פתטי).
נ.ב
הבהרה קטנה:
הנעלים של וינטור: הכוונה למטפורה, היא פשוט לא נועלת שום נעל אחרת, לכן אין טעם לרשום "להיכנס לנעליה".
בינתים, אין לי כל כוונה לללבוש נעלי עקב. אבל אולי זה רעיון נחמד לפוסט...

2 תגובות:

ILook אמר/ה...

זה נשמע כמו התחלה של ידידות נפלאה עם התקשורת (:
ואם תשנה את דעתך, הנה מקור קטן להשראה:
http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtSR.jhtml?itemNo=847025&objNo=59906&returnParam=Y

boiler אמר/ה...

מזל טוב!

וואלקם טו דא קלאב:)