יום שישי, 18 בספטמבר 2009

אל מצולות האוקינוס

אחרי תקופה ארוכה של בצורת יובש ושיממון בבלוג הזה, הגיע לבסוף "היורה" ומעכשיו אתם יכולים לסמוך על עדכונים שוטפים ותכופים הרבה יותר.
שבוע האופנה בניורק ננעל אתמול, וצבא אנשי האופנה כבר בדרך ליעד הבא.
Proenza Schouler (מקור השם, אם במקרה תהיתם הוא שמן האמצעי של אימאותיהן של צמד המעצבים שמאחורי המותג) הציגו את הקולקציה שלהם לפני יומיים, ובחרו הפעם ללכת על מראה יותר ""Casual. משהוא צעיר, רענן ויום יומי. חצאיות עשויות מג'קט ספורטיבי הקשור על המותן, אלמנטים בהשראת תרבות הגלישה, הספורט האתגרי וסקייטינק או פעלולנות רחוב, לצד מקטורנים מחויטים. הצמד Lazaro Hernandez & Jack McCollough המשיך עם מוטיב הtie-dye שהופיע כבר בקולקציית ה resortשלהם, אבל לא היה בכך אפילו שמץ של היפיות: שמלות קוקטיל באורך ברך או חצאיות קצרות בשלל צבעים זוהרים ונאוניים. כאשר הגיעה תורן של שמלות הערב, היה נראה שהשנים לקחו אותנו אל מאבר לסך מיים הישר למעמקי מצולות האוקיינוס, כאשר העלו שמלות שדמו יותר לדגים טרופיים: כחול עמוק, כתום מטאלי, ירוק מבריק, בדי סאטן והדפסי חברבורות בגוונים טיבעיים. כל אלה השבו לשמלות מראה אקזוטי וייחודי. צבעי הכחול הכהה או צהוב הניאון של העליוניות הזכיר את חליפות הצלילה והמסכות עם השנורקל שהיו משמשות את הצוללנים אילו רצו להתבונן ביצורים הימיים שהזכירו השמלות והדוגניות שלבשו אותן. הגזרות היו קצרצרות, והיה גם שימוש במיקרו רפלס (שכבות של בד מכווץ) בחלק מהחצאיות. שילוב מעניין ויחודי של פרינג'ים או רצועות מחודדות מפלסטיק בגווני סגול וירוק, הוסיפו נוקשות, חיספוס וייחוד לבגדים. גם הנוצות וגם האלמנטים של הפלסטיק שולבו ברצועות הכתפיים ובאמרת השמלות.
הנעלים, ציבעוניות כמו הבגדים, היו עשויות רצועות עור קלועות שער הדוגמניות נראה שומנו ונפוח כאילו ישנו מס' לילות על הספסל מחוץ לאולם התצוגה. חלקן אף הסכימו לשטיפת שער בצבעים כמו סגלגל או ירקרק. נראה כי המעצבים הצעירים, רק בני 28, החליטו לוותר על המאמצים היומרניים כדי לכבוש את ליבו של הקהל הבורגני, הבוגר והמבוסס והחליטו לעצב הפעם עבור הנערה איתם הם בעצמם היו רוצים להסתובב.

ומאחר שכבר הזכרתי דגים, אז;
שנה טובה לכולם!!!

תגובה 1:

לובה אמר/ה...

כמה טוב שחזרת.