יום שלישי, 27 באוקטובר 2009

Did you ask yourself why do I LOVE jewelry?


לפעמים דברים שמובנים לנו מאיליו, יכולים להיות מורכבים הרבה יותר. קחו לדוגמה תכשיט. יש להם היסטוריה, יש להם כימיה של מתכות, יש בהם גיאולוגיה של היווצרות המתכות ואבני החן, יש להם "כלכלת בית" וחוקים לגבי ניקיון, שימור ותחזוקה של התכשיט. משהו שהסתכלנו עליו בפשטות כל כך, כמשהו שנועד להוסיף לנו יופי, חן ולשפר את מראנו החיצוני, מסתיר מאחוריו סמסטר שלם באוניברסיטה. אנו מעדיפים להתעסק באסטטיקה שלהם.
כך גם אופנה. מה גורם לנו לראות את הדברים כל כך פשוטים ושטחיים? מדוע איננו פילוסופים ועמוקים לגבי תחומים שנראים לנו מובנים מאיליו כאשר הם אינם? מדוע אנו לא עוצרים להעמיק את המחשבה ונתפסים לשטחיות?
כנראה בגלל ששטחיות ורדידות "קלים" לנו יותר. האדם הוא יצור עצלן מטבעו והתעמקות או התחבטות במצוקות היום יום- בהתחייבויות כלכליות או לימודיות, צדק ומוסר דורשים דיי הרבה אנרגיה. זהו מעין מנגנון הגנה, גם אם הינו עסוקים בשאלות פילוסופיות או אינטלקטואליות כל היום היינו יוצאים מדעתנו. עדיף לנו לראות את הדברים כמו שהם, לא להתחבט במה שמאחוריהם ובו בזמן לקבל את האושר והשמחה שהם מסבים לנו.
החיסרון: חוסר העומק המחשבתי כמו גם הרגשת הריקנות והרדידות שהרבה פעמים אנו בוחרים למלא בעוד קניות. אנו גם מסתפקים בחוסר הידיעה של "למה?".
אז, מי שבכל זאת רוצה להעמיק ולהרחיב את ידיעותיו יכול למצוא מידע על תכשיטים באתר של LuShae Jewelry. ומי שרותה להמשיך לשטוף את עיניו ביופי ובייחוד של תכשיטים קלאסיים והאלגנטיים- יכול להינות גם מתמונות התכשיטים המופיעים שם. שלל תכשיטים שמתאימים לאירועים שונים וגם לגברים. תרגישו חופשי לפרגן לעצכם משהו. נראה לי שהמחירים דיי נוחים והאיכות גבוהה.

earrings for girls

אין תגובות: