יום שישי, 18 בדצמבר 2009

Cinema Chanel

עוד לא הספקנו להתאושש מהסרט האחרון על חייה של האישה הבולטת היותר בתחום האופנה במאה האחרונה, גבריאל שאנל, וכבר יש חדשות בגזרה זו.




*לקרל לגרפלד יש כנראה פיקסציה לטרנד הסרטים. בין הסרטונים הקצרים שניתן למצוא באתר של Chanel, קרל לגרפלד ביים גם סרט העונה לשם :"Vol de Jour". בסרט, ניראים הדוגמנים Lara Stone & Baptiste Giabiconi פושטים על חנויות שאנל ברחבי העיר, מעין זוג פושעים, אבל עם הרבה שיק. אם לגנוב- אז רק שאנל.




*בימים אלה יוצא לאקרנים סרט צרפתי חדש על קוקו שאנל 'Coco Chanel & Igor Stravinsky' , בכיכובם של Anna Mouglalis ו Mads Mikkelsen ומבוסס על הרומן Coco & Igor של Chris Greenhalgh. אם חשבנו שתיקי ה2.55 כבר לעוס, מה נומר בנושא סרטי האופנה בכלל, ואלה על קוקו שאנל בפרט. לא שמענו כבר כל מה שיש להם לומר? כמה יחסי ציבור הם צריכים?

Editor's note:

בעוד שורות אלה נכתבות, עובדי שאנל לא נהנים מצעידה על השטיח האדום בבכורת הסרט, אלא מתקהלים להפגנה מול מישרדיה הראשיים של החברה בפאריז במחאה על תנאי העסקתם. למכור תיק 2000$ אבל לקפח זכויות עובדים? יופי של קוד אתי.
כנראה שהם כן צריכים הרבה(!) יחסי ציבור!

7 תגובות:

Dana (MODAna) אמר/ה...

פעם אחרונה שבדקתי קשה להשיג תיק של שאנל באלף דולר... :)

the eye אמר/ה...

זה נכון:)

k o b i אמר/ה...

באמת שהקליפ של הגנבה זה אחד הוידאוים הכי מפגרים שראיתי...
הדוגמנים ההלה בכלל לא יודעים לשחק...
באמת, מה הוידאו הזה מנסה להגיד? סליחה אבל זה דבילי, העריכה והמשיכת זמן עד שהיא מודדת, הפוזות של הדוגמן וזה כל כך סרט עד שמעניין שאף אחד לא רודף אחרייהם בזמן שהם גונבים.. :S

נועה אמר/ה...

קארל חי בסרט, אבל בסטייל!

The Girl with the Book אמר/ה...

2.55!!
הלואי עלי, לעוס או לא לעוס :)
הקליפ אכן די מפגר, אבל אהבתי את הסרט עם אודרי טאטו. ראית?

the eye אמר/ה...

קובי- אכן סרטון חסר קונספט או אמירה (ואם יש לו מסר להעביר אני בטוח שזה לא משהו חשוב). האמת, לא מתאים ללגרפלד...

נועה- ועוד איזה סטייל, אני אפילו לא רוצה להתחיל לפרט...

בלונדי- לא, לא ראיתי את הסרט. הבנתי לפי הפרסומים והטריילר שזהו סרט המציג את שאנל כפמיניסטית פורצת דרך, ואני ממש לא רואה אותה ככזו! זהו סרט עלילתי שלא כל כך נאמן למציאות. ולכן, כיוון שאני מכיר את הביוגרפיה השנויה במחלוקת של שאנל, הרגשתי שהגישה או זוית הראיה הייחודית של הבמאית מיותרת לי. אז ויתרתי...

The Girl with the Book אמר/ה...

יש משהו בדברייך...