יום שישי, 12 במרץ 2010

כשמזג האויר משתגע- לכו על שכבות

ויקטור וראלף הצליחו להוכיח שאופנה יכולה להיות לבישה וקונספטואלית בו זמנית. הרבה טענות הופנו כלפי צמד המעצבים הזה, שיוצר מדי עונה תצוגות מרהיבות וקולקציות בגדים לא פחות מרגשות. אך העונה הצליחו השניים להעביר את המסר שלהם בצורה אפקטיבית וברורה יותר.

מראה השכבות שהפך למוטיב חוזר בתצוגות של השניים הגיע הפעם לשיאים חדשים, כאשר ערמות הבגדים שלבשה הדוגמנית שמשו להלביש את הדוגמניות האחרות. כמו מפעל המייצא בגדים יש מאיין או כמו דוגמנית זקנה המעבירה את בגדיה לצעירות יותר, עלו על המסלול בנות לבושות מחוכים והולבשו ע"י ויקטור ורולף בעצמם, לעני כל הקהל בבגדים אלה.
איך אפשר שלא להסחף אחר הגוונים הכהים, האיפור החיוור השטוח ולפרוות, או הפרוות.
איך אומרים היום: "עדיף YOU TUBE אחד מאשר אלף תמונות או מליון מילים...".







2 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

שכבות זה טוב למזג אויר כזה, אבל לא יותר מ 2!
משהו קל או טיפה יותר מ"קל" ומעליו קרדיגן, מעיל או משהו מלטף אחר.
את האווטפיט האוליטמטיבי שלי לעונה זו בדיוק העלתי לבלוג שלי אתמול!
גם הגוונים האפורים עוד לא יצאו רשמית מהעונה, אני מתקשה להכנס לצבעוניות האופניות כל כך לעונה זו. אז נשארתי עם האפורים.. אני מתארת לעצמי שאחרי פסח הכל הולך להשתנות!
שרונה

the eye אמר/ה...

הפוסט נכתב בשבוע שעבר, כשהיה שרב וחמסין. שכבות ממש לא רלווונטיות ב30 מעלות.
אם כבר הבלוג שלך מופיעה פה, איך זה שאני לא בבלוגרול שלך?